Thursday, April 18, 2013


Squee and Spleen , Goblin Techies
-->

Skill Build:

  • Level 1: Suicide
  • Level 2: Land Mine
  • Level 3: Suicide
  • Levels 4 – 5: Land Mine
  • Level 6: Remote Mine
  • Level 7: Land Mine
  • Levels 8 – 10: Stun Mine
  • Level 11: Remote Mine
  • Level 12: Stun Mine
  • Levels 13 – 15: Stats
  • Level 16: Remote Mine
  • Levels 17 – 23: Stats
  • Levels 24 – 25: Suicide
Item Build:
  • Boots of Travel
  • Flask of Sapphire Water
  • Void Stone
  • Void Stone
  • Point Booster
  • Energy Booster
  • Boots of Travel
  • Vitality Booster
  • Soul Booster
  • Plate Mail
  • Chicken (For Rapier)
  • Chicken (For Rapier)
  • Planewalker's Cloak
  • Stout Shield
  • Aegis of the Immortal
  • Demon Edge
  • Sacred Relic
  • Claymore
  • Divine Rapier
  • (Sell Void Stone)
  • Hyperstone
  • (Sell Void Stone)
  • Hyperstone
  • (Sell Soul Booster)
  • Demon Edge
  • Sacred Relic
  • Claymore
  • Divine Rapier
  • Plate Mail
  • Planewalker's Cloak
  • Stout Shield
  • Aegis of the Immortal

0 comments:

Post a Comment